Morrn morrn!

Är ni vakna? - för det är jag!
Uppe med tuppen!

Haha men de är i alla fall för om ca en halv timme kommer pappa hit och hämtar mig.
För att sedan bege oss till stallet. Då jag och Nattrun ska på träning för Pia. En av mina födelsedags presenter av Sara!
Så vi ska åka till mönsterås för att få tips och hjälp då hon inte gått så bra på sista tiden...
Hmm aja vet faktiskt inte vad de kan bero på..
Tar självklart med min kamran så ni får se hur vi har arbetat!
Sen får jag se om jag orkar rida Sally eller om hon får stå idag...
Liksom känns som att jag kommer vara helt slut efter de arbetspassen. Dock ligger de på en timme och sen är de teori på de. Känns faktiskt bra. Får se om pappa orkar vänta till att Sara ska rida Trausti... I så fall tar jag självklart kort då med...
Men är lite osäker om jag vill ta med kamran då jag tycker de känns pinsamt och egoistiskt att bara ta kort på en själv...
HAHA!
De märker vi sedan vad som händer.
Nu måste jag skynda.
Kommer ett tidsinställt sedan där jag gör en förklaring om hur de ligger till med hästarna!

// Ninnow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0