Morrn morrn!

Ni får inte bli lurade!
Denna blogg är inte en häst blogg!!!!! De finns redan så jävla många snor ungar som tror dom e duktiga och skriver ut hur dom tränar sina hästar till något bättre. Men det dom där emot gör är att pressa dom så maximalt att hästen tillslut ger i från sig och lägger av.

Men men i alla fall min blogg är inte en häst blogg..De e mer en Ninna gör vad hon vill blogg
Hajar ni? ;)

Kanske inte... men jag skriver de jag tycker och tänker på denna blogg. Ibland (ganska mkt om hästar) men även om de jag gör och inte gör ;)

Ba så ni vet.
Aja men ska i alla fall snart bege mig till traffikskolan med Frida och tränna teorin lite...

// Ninnow


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej! Besök gärna våran nystartade blogg!,vi skulle verkligen bli glada då:D♥

(förlåt om du inte gillar dessa komentarer..)



Kram, :)

2012-01-09 @ 19:49:06
URL: http://jedressage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0