Måndag!

Lite ångest har jag för att skolan börjar imorrn...
Men ni ska inte va ledsna för det. Utan de kommer inlägg endå ;)

Aja idag, drog med Frida till körskolan och pluggade teori ett tag...
Sen vid typ ett drog jag hem o käka frulle :D
Och efter de vidare till stallet. Typ vid fyra.
Red Nattrun som gick lika bra som tåget!
Broddade henne, Sally och Boogie så nu säger min rygg ifrån.
Irene broddade Becca! - TACK FÖR DET!
Aja jag borde göra lite på engelskan....
Men jag vet inte om jag pallar....
Tror de blir att hoppa i ett varmt bad... Och bara chilla...
Dock har jag lite ångest för att jag inte pluggat något under lovet... Vilket jag hade behövt... Men men?
Tänkte göra en mall för er under veckan så ni ser vad jag ska träna och göra, som är in bokat ;)

Right now!

// Ninnow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0